środa, 30 lipca 2014

Info.

Siemka wszystkim. Wiemy, że zapewne z zapartym tchem czekacie na następny rozdział naszego opowiadania. Tak wiemy, to już wasze uzależnienie. Mamy jednak pewną wiadomość. Mianowicie: Nie wiemy kiedy się on pojawi. Są wakacje, nie ma za bardzo czasu, czy nawet ochoty. Możliwe, że pod koniec sierpnia się zmotywujemy i weźmiemy za pisanie. Do tego czasu żegnamy i życzymy udanego drugiego miesiąca wakacji. SEX, DRUGS AND ROCK & ROLL! Taak, z tą zasadą przeżyjcie kolejny miesiąc. No bo w końcu następne wakacje dopiero za rok! Wykorzystajcie je jak najlepiej. Music. Magda & Michelle

4 komentarze:

  1. Nominowałam cię do dwóch zabaw info u mnie całkiem niedługo :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę no, trochę mi smutno, ale Was rozumiem. Również życzę miłej reszty wakacji! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też życzę miłych wakacji (a raczej tego co z nich zostało..)
    No, ale teraz mam dla Was nominacje.

    http://just-a-little-patience.blogspot.com/2014/08/i-dont-want-to-miss-thing-16-nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Was do tych dwóch. :)
    http://welcome-to-my-fucking-paradise.blogspot.com/2014/08/versatile-blogger-award-i-liebster.html

    OdpowiedzUsuń