piątek, 6 czerwca 2014

Liebster Blog Award i Versatile Blogger Award


NA SAM POCZĄTEK TROCHĘ NIEPRZYJEMNIE: Chcemy nadmienić, iż jesteśmy zawiedzione ilością komentarzy pod ostatnim rozdziałem. No serio, ludzie... Przecież widzimy ile jest wejść, a ile komentarzy. Jeżeli jest aż tak beznadziejnie (a aż tak źle nie jest) to też możecie przecież wyrazić swoją opinię. Nawet gdy jest negatywna. Każdy komentarz jest dla nas ważne. No, ale jeżeli na 100 odwiedzin mamy 3 komentarze, to na prawdę poważnie zaczynamy się zastanawiać, czy to ma sens. (Informacja oczywiście do osób niekomentujących)


Na początek x2 chciałyśmy podziękować za, w sumie, aż 10 nominacji.
Trochę z tym przeciągałyśmy, ale najnormalniej w świecie nam się nie chciało.
No cóż ... miłego czytania naszych dziwnych odpowiedzi na (niektóre) równie dziwne pytania.


Liebster Blog Award.



Rocky Hudson.


1. Od jakiego zespołu/artysty zaczęła się Twoja fascynacja muzyką?


Magda: Muzyką byłam zafascynowana już jako przedszkolak, dlatego nie pamiętam już dokładnie od czego to się zaczęło, ale pamiętam że gdy byłam mała moim ulubionym zespołem był Ich Troje. :D

Michelle: A ja muzyką, tak na prawdę zafascynowałam się dopiero dwa lata temu. Wcześniej miałam ją w głębokim poważaniu. No, a zaczęło się od Gunsów. B)

2. Masz rodzeństwo? A jeśli masz, to jakie jest Twoje nastawienie do jej/jego/ich?


Magda: Nie mam. Szczerze, to bardzo się z tego cieszę ;p.

Michelle: Mam. Brata. Ogólnie, to się ze sobą droczymy, ale jak przyjdzie co do czego, to możemy na siebie nawzajem liczyć :)

3.Czego na pewno NIE chciałabyś robić w przyszłości?


Magda: Na pewno nie chciałabym być menelem ;D.

Michelle: Nie chciałabym być w służbie drogowej, czy jakkolwiek to się nazywa. Zbieranie zwłok zwierząt z autostrady to nie dla mnie.

4. Masz jakąś cechę, która w sobie bardzo lubisz i nie wymieniłabyś ją na żadną inną? Jeśli tak, to jaką?


Magda: Myślę że jest to szczerość i upartość ;d.

Michelle: Mam. To zaparcie w dążeniu do celu ;)

5. Kiedy piszesz, musisz mieć jakieś odpowiednie warunki, czy możesz to robić w jakimkolwiek miejscu?


Magda: Właśnie wtedy kiedy jestem w jakichś dziwnych miejscach mam wenę, dlatego mogę pisać gdziekolwiek.

Michelle: W jakimkolwiek.

6. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak, to jakie?


Magda: Ostatnio rzadko mam czas na oglądanie. Jednak jeśli go mam, to oglądam Californication.

Michelle: Nie, nie oglądam.

7. Ulubiony film?


Magda: Jednego ulubionego nie mam, ale uwielbiam np. Detroit Rock City, Dziennik zakrapiany rumem, Głupi i Głupszy, Przerwana lekcja muzyki, Donnie Brasco. Dużo by wymieniać :D.

Michelle: Dirty Dancing, Wyścig, Detroit Rock City, Czarny Łabędź, Sinister, Sierociniec, Martwa Cisza. W sumie to jest ich sporo.

8. Jakie jest miejsce, które koniecznie chciałabyś odwiedzić?


Magda: Oczywiście Los Angeles.

Michelle: Ja tam chcę wybrać się w podróż dookoła świata.

9. Jest jakiś pojazd, którym chciałabyś się przejechać? (wybaczcie, brak weny na pytania)


Magda: Ford Mustang :D

Michelle: Wyścigówką B)

10. Czy czujesz się doceniona jako autorka bloga?


Magda: Myślę że tak. Przez te wszystkie wasze nominacje i komentarze, czuję się bardzo doceniona :D.

Michelle: No pewnie ;)

11. Jaki jest Twój ulubiony kolor?


Magda: Zielony.

Michelle: Fioletowy.


Chelle.

1. Co budzi w tobie największy lęk?

Magda: Chyba węże :P.

Michelle: Obrzydliwe owady. ;___;

2. Jakie cechy cenisz sobie u ludzi?


Magda: Na pewno cenię sobie szczerość, bycie sobą, prawdomówność, poczucie humoru.

Michelle: Ciężko powiedzieć. Na mój pozytywny odbiór osoby składa się wiele czynników. W każdym razie na pewno musi mieć swoje zdanie, a nie być czyimś popychadłem. Musi mieć poczucie humoru. No i nie może być przesadnie miły ;___;

3. Co najbardziej lubisz w ukochanym gatunku muzycznym?


Magda: To że muzyka ta jest tworzona prosto z serca, nie ma żadnego udawania. Jest po prostu szczera.

Michelle: Klimat. Taki jedyny w swoim rodzaju ;)

4. Za pomocą czego jest Ci najłatwiej wyrazić siebie?


Magda: Najłatwiej chyba gdy piszę teksty piosenek.

Michelle: Ja tam mam problem z wyrażaniem siebie.

5. Czy potrafiłbyś pomóc obcej, biednej ale i uzależnionej od czegoś osobie?


Magda: Myślę że tak, ale musiałaby dla mnie dużo znaczyć.

Michelle: Musiałoby mnie coś z nią łączyć.

6. Jakie masz plany na przyszłość?


Magda: Raczej nie lubię planować niczego. Jak na razie to chcę dostać się do liceum, a następnie go skończyć. A później to się zobaczy :D.

Michelle: Mam wiele planów. Ale w sumie teraz sama nie wiem, czy to jeszcze plany, czy już marzenia...

7. Jaką cechę lubisz w sobie najbardziej?


Magda: Szczerość i upartość, bez tych cech nie byłabym sobą.

Michelle: Prócz zaparcia w dążeniu do celu (o czym już mówiłam)? To, że zazwyczaj mówię co myślę. Chociaż często mam przez to kłopoty.

8. Jakie zwierze chciałbyś mieć w posiadaniu (legalnie bądź nielegalnie)?


Magda: Mam kota, i jak na razie on mi wystarcza. :P

Michelle: Ostatnio widziałam w zoologicznym jeża i to w tej chwili to chyba właśnie jego chciałabym mieć.

9. Czego brzydzisz się najbardziej?


Magda: Brzydzę się kłamstwem i fałszywością.

Michelle: Brzydzą mnie czyjeś stopy :c

10. Jeżeli miałabyś możliwość wcielenia się w kogoś? , to kim na pewno nie chciałabyś być?


Magda: Nie chciałabym być Marilyn'em Manson'em c:.

Michelle: Moją sąsiadką z parteru.

11. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?


Magda: W Los Angeles, albo w Nowym Jorku. Ew. w jakimś dużym mieście, obojętnie jakim.

Michelle: Na pierwszym miejscu Los Angeles. A do tego 5838985094 letnich domków w różnych miastach świata B)


Kate Stewart.

1. Czy jest coś, bez czego nie mogłabyś żyć?

Magda: Nie mogłabym żyć bez rodziny i muzyki.

Michelle: Tak. Bez rodziny, muzyki, karate i przyjaciół.

2. Jaki jest Twój życiowy cel?


Magda: Zostać następcą Slasha, oczywiście wersją damską.

Michelle: Stanąć na podium Mistrzostw Świata w karate. Założyć najlepszy zespół na świecie. Chociaż przede wszystkim być szczęśliwą.

3. Którego przedmiotu w szkole nie cierpisz najbardziej?


Magda: Matematyki, fizyki i chemii.

Michelle: Chemii, ale to głównie przez nauczycielkę.

4. Wolisz miasto, czy wieś?


Magda: To i to lubię :).

Michelle: Miasto.

5. Jakie filmy lubisz najbardziej (typ)?


Magda: Najbardziej lubię dreszczowce i komedie, tylko broń Boże komedie romantyczne.

Michelle: Horrory głównie.

6. Lubisz sport?


Magda: Lubię.

Michelle: Uwielbiam.

7. Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić?


Magda: Los Angeles i Barcelonę.

Michelle: Jak już wspominałam ... chciałabym wyruszyć w podróż dookoła świata. Tych miast, które chciałabym zwiedzić jest za dużo do pisania ;)

8. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?


Magda: Nie mam ulubionej. Za duży wybór.

Michelle: Według mojego lasta jest to " Livin' on a prayer " Bon Jovi, ale tak na prawdę nie mam ulubionej ;)

9. Masz jakiś swój ulubiony ciuch?


Magda: Wszystkie uwielbiam.

Michelle: Moje kimono.

10. Jaka cecha Cię wkurza u innych?


Magda: Fałszywość.

Michelle: Bycie przesadnie miłym. To jest sztuczne.

11.Co byś zrobiła dziś, gdyby jutra nie było?


Magda: Poleciałabym do Los Angeles i zrobiłabym sobie 'Dzień rodem z lat 80', czyli 3 x P.

Michelle: Przystanęłabym na pewną propozycję kolegi.  B)


Lily Adler.

1. Co robisz, gdy nie możesz spać w nocy?

Magda: Słucham muzyki, i czytam książkę.

Michelle: Czytam książkę, ewentualnie idę oglądać telewizję, albo coś jeść.

2.Co cię inspiruje?


Magda: Inspiruję się sobą :D.

Michelle: A to zależy, do czego ma mnie coś inspirować. c:

3. Masz GG xD?


Magda: Mam.

Michelle: Mam.

4.Co sądzisz na temat ''współczesnej'' muzyki?


Magda: Współczesna muzyka jest spoko. Nie mam z nią problemu, mogę jej słuchać. Tylko jakoś nie mogę zaakceptować polskiej.

Michelle: Biorąc pod uwagę postęp, nie dziwmy się, że i muzyka idzie z duchem czasu. Nie przeszkadza mi dzisiejsza muzyka. Może i nie jestem jej fanką, nie ma w niej tego, czego osobiście w muzyce szukam. Nie znaczy to jednak, że jej nie toleruję, że nie jestem w stanie się przy niej bawić, czy wygłupiać.

5. Jakich zespołów słuchasz?


Magda: Oczywiście Gunsów, Motley Crue, Limp Bizkit, Stone Temple Pilots, Sex Pistols i dużo, dużo więcej, ale te są ulubione.

Michelle: Moja Wielka Trójka to kolejno: Guns N' Roses, Megadeth, Led Zeppelin. A resztę macie tu. :)

6.Czy jesteś tolerancyjna?


Magda: Jestem.

Michelle: Oczywiście.

7.Jakie owoce lubisz najbardziej?


Magda: Maliny, czereśnie, borówki, ogólnie lubię wszystkie.

Michelle: W tej chwili mam mój prywatny sezon na kiwi i truskawki.

8.Wolisz książki, czy filmy?


Magda: Nie mogę się zdecydować. Lubię to i to.

Michelle: Zdecydowanie książki.

9. Horrory, czy komedie?


Magda: Komedie, horrorów nienawidzę wręcz.

Michelle: Horrory. Tylko, że często są tak słabe, że aż zabawne ;)

10. Odbija mi, wybacz.


Magda: Nigdy ci nie wybaczę!

Michelle: Magda, pozwiemy ją?
Magda: Jestem na TAK!

11. Napisz o jakieś śmiesznej sytuacji, ok?


Magda: Dużo by pisać :D

Michelle: Cały czas mnie bawi to, że za młodu Page podjeżdżał do szpitala psychiatrycznego, pod okna oddziału dla dziewcząt z zaburzeniami seksualnymi i próbował jakieś wywabić na zewnątrz B)


Estranged.


1. Co lubi nucić James Hetfield pod prysznicem?


Magda: Nie wiem, nie miałam okazji słyszeć :p.

Michelle: Ja jestem pewna, że on bierze przykład ze mnie  i nuci bezsensowne melodyjki .. ;___;

2. Ile potrzeba Larsów, żeby wkręcić żarówkę?


Magda: 100?

Michelle: A to zależy, czy jest taborecik czy nie. Jak jest, to 1, jak nie, to 3. B)

3.Z kim Lars wygrał proces i czemu Cliff zginął?


Magda: Nie wiem...

Michelle: I teraz się zastanawiam ... to pytanie na serio, czy w formie żartu? O.o

4. Za ile dolców Kirk kupił pierwszą gitarę?


Magda: Nie wiem...

Michelle: koło 10 dolców.

5. Ulubiona marka gitary? :3


Magda: Fender. ^^

Michelle: Przykro mi, nie znam się.

6. Kto opatentował pierwszy mostek tremolo?


Magda: AJ DON'T NOŁ :O

Michelle: Wiedziałam i zapomniałam. Taki pech.

7. Z czci dla geniuszu Leo Fendera, twoja gitara musi mieć mostek tremolo. Ma? Ewentualnie Floyd Rose'a.


Magda: Przykro mi, nie ma.

Michelle: Nie mam gitary. Kolejny pech.

8. Wiesz co to WAH- WAH?


Magda: Wiem.

Michelle: Efekt gitarowy.

9. Jeśli wiesz, to czemu Kirka Hammetta, nazywają Kirkiem Wahmettem?


Magda: Nie wiem, gość mnie nie interesuje. Tak jak i cała Metallica.

Michelle: Bo często wykorzystuje powyższy efekt... Dopiero teraz to skojarzyłam. Inteligentna Michelle.

10. A jakie są Twoje ulubione zespoły?


Magda: Gunsi, Motley Crue, Limp Bizkit, Stone Temple Pilots, Sex Pistols itd.

Michelle: Jak już pisałam, na pierwszych miejscach są kolejno Gunsi, Megadeth i Led Zeppelin. A reszty nie chce mi się pisać. Jeżeli was to interesuje, to gdzieś tam wyżej jest link do mojego Lasta. :)

11. Oceń zajebistość Izzy'ego Stradlina, w skali 1 do 100. Może inaczej: Jak oceniasz zajebistość Izzy'ego, w skali 1-100?


Magda: 100000000000000 :D

Michelle: Zawsze wyżej ;)


Czekoladowa.


1. Opowiedz pokrótce jak poznałaś Pistolety i Kwiatki, i co Cię skłoniło do pisania o nich?


Magda: Poznałam ich przez kuzyna, za co jestem mu bardzo wdzięczna. Z pisaniem to wyszło tak samo z siebie. Zaczęło się od niewinnych rozmów, a skończyło na pisaniu o nich.

Michelle: Z racji mojego imienia, przyjaciółka wysłała mi " My Michelle ". To tak w skrócie :) .. A co mnie skłoniło? Samo wyszło. TAK SPONTANICZNIE.

2. Wyobraź sobie, że możesz wcielić się w bohatera dowolnego filmu. Kogo losów na pewno NIE chciałabyś powielać i dlaczego?


Magda: Chyba nie ma kogoś takiego, przynajmniej dla mnie.

Michelle: Nic w tej chwili nie przychodzi mi do głowy.

3. Rano (czyt. w samo południe) budzisz się w osławionej przez fan-ficki melinie Gunsów- w Hell House. Wolisz zaćpać z Ukośnikiem, by później zapleść mu warkoczyki, czy ze Sztiwenem, by w Vegas zostać jego żoną?


Magda: Wybieram opcję numer 1 :D

Michelle: Zaćpać z Ukośnikiem, by następnie zapleść mu warkoczyki. No a jak już Sleżu miałby piękną fryzurę, popędziłabym na poszukiwanie Duffa. Ju noł B)

4. Dead, jail or rock n' roll?


Magda: Rock N' Roll, oczywiście.

Michelle: Popieram Madzię.

5. *tutaj trochę zainspiruję się satanje* Podaj trzy argumenty za lub przeciw do tezy: Izzy Stradlin przebierał się za Keitha Richardsa i kradł mu gitary.


Magda: Czuję się jak na polskim :D.

Michelle: Popieram Madzię x2


6.  Dlaczego Charlie Watts wygląda jak pedofil?


Magda: Tak wyszło :D.

Michelle: A wygląda?

7. Gdyby Izzeusz wymyślił nowy, lepszy rodzaj(?) heroiny, jakich dwóch słów użyłby, żeby ją nazwać? (wykluczając "no" oraz "whatever")


Magda: Stradlin Stone's. Bardzo oryginalnie.

Michelle: Białe gówno. <3

8. Co zabije Lemmy'ego Kilmister'a?


Magda: Strzała, która wyląduje w jego głowie, po tym jak jakiś naćpany indianiec ją wystrzeli.

Michelle: Nie wiem, ale jestem pewna, że co go nie zabije, to go wzmocni B)

9. Don't worry, don't cry, drink vodka and fly - zgadzasz się z tym stwierdzeniem?


Magda: Nie do końca, ale jakby było trochę mnie vodki to mogę się zgodzić :D.

Michelle: Nie! Przecież po wódce się czołgasz .. nawet umysłowo.

10. Jak moczyć oczy, to przy Don't Cry czy November Rain?


Magda: November Rain.

Michelle: November rain.

11. Skomentuj jednym słowem powyższe pytania.


Magda: Light.

Michelle: Spaćmisięchce.


Satanje.


1. Gdzie tupta jeż?


Magda: Po drodze, i później rozjeżdża go TIR.

Michelle: W zoologicznym. W galerii. W moim mieście. c:

2. Co skrywa się w czuprynie Slasha oprócz mojej patelni i kluczyków od czołgu?


Magda: Myślę że, łupież, kurz, błoto i takie tam różne substancje :D.

Michelle: Mojego pilota do wieży. Ale to tylko, jak go akurat zgubię. c:

3. Który gejowski paring?

    a) Axl & Izzy (Roselin')
    b) Slash & Duff (HudKagan)
    c) Steven & Duff (McAdler)

Magda: Biorę wszystko!

Michelle: Po co się rozdrabniać? Pięciokąt też byłby ciekawy B)

4. Led Zeppelin czy Pink Floyd?


Magda: Żaden z wymienionych.

Michelle: Led Zeppelin!

5. Czemu Lars Ulrich łysieje?


Magda: Bo lubi...

Michelle: A czemu nie?

6. Podaj trzy argumenty za lub przeciw do tezy "Axl Rose nosił damskie spodnie".


Magda: Znowu polski?

Michelle: Kolejna rozprawka?

7. Pulp Fiction czy Ojciec Chrzestny?


Magda: Pulp Fiction.

Michelle. Nic w powyższych.

8. Opisz jednym epitetem Stevena Adlera.


Magda: Dywaniasty.

Michelle: Kiedy tłumaczyłam mojej przyjaciółce, kto jest kim, dla łatwiejszego skojarzenia nazwałam go " Blond Pudlem ". To chyba dobre określenie.

9. Napisz krótką historię/opowiadanie (dosłownie 5-6 zdań, bez szału, bo Wam się nie będzie chciało), w której połączysz te sytuacje z tymi bohaterami: Steven Adler, Slash, Józef Stalin, Madonna; polowanie na żbika, załatwianie potrzeb fizjologicznych w lesie, wybory prezydenckie, oranie pola, dojenie krowy.


Magda: Steven i Slash pewnego pięknego dnia udali się do lasu by tam załatwić swoje potrzeby fizjologiczne. Gdy właśnie zakończyli tą czynność. Obrócili się i zobaczyli że Stalin polujący na żbiki, celuje w Slasha, ponieważ wziął go za owe zwierzę. W tle słychać było przemowę Madonny, która właśnie wygrała wybory prezydenckie, i zapowiadała że w następnej kadencji zamierza orać pole i doić krowę. TA DAM!

Michelle: No właśnie .. TA DAM! c:

10. Od kiedy mop nosi dredy?


Magda: Od kiedy komuś nie chciało się go wymienić na nowy.

Michelle: Od zawsze?

11. Sosna czy świerk?


Magda: Sosna.

Michelle: Lipa.

Nie nominujemy nikogo. Nie przez to, że nikt nie zasługuje (wręcz przeciwnie). Po prostu jesteśmy zbyt leniwe, na wymyślanie pytać. Jeżeli jednak już miałybyśmy kogoś nominować, to te osoby świetnie wiedzą, że byłyby to właśnie one. :)


Versatile Blogger Award.

Tutaj dostałyśmy 3 nominację. Chyba najbardziej zaskoczyła nas nominacja Madeleine (oczywiście pozytywnie).

Magda:
1. Nienawidzę węży.
2. Jestem realistką.
3. Kocham swoje włosy.
4.Uwielbiam książki kryminalne.
5. Lubię oglądać bajki.
6. Nienawidzę małych dzieci.
7.Lubię podróżować różnymi środkami lokomocji.

Michelle

1. Mój brat uważa, że powinnam mieć na imię Patologia.
2. Jestem leworęczna.
3. Regularnie podkradam tacie płyty z półek.
4. Jak byłam mała bałam się mężczyzn.
5. Od jakiś 11 lat trenuję karate.
6. Kuzyn Magdy będzie moim mężem.
7. W sobie lubię jedynie zielone oczy, chude nadgarstki i zabliźnione knykcie.  



                                                       RICH BITCH!!!

___________________________________________
JESZCZE RAZ CHCEMY WSZYSTKIM DZIEWCZĘTOM, KTÓRE NAS NOMINOWAŁY BARDZO PODZIĘKOWAĆ :)) 

___________________________________________


A teraz jeszcze dwie informacje.

Pierwsza: Nie wiemy, kiedy pojawi się następny rozdział. Może jeszcze w ten weekend, może jakoś w tygodniu, a może dopiero za dwa tygodnie.. Sprawy rodzinne.
Druga: Ostatnio zauważyłyśmy, że chyba jest coś problem z powiadomieniami. (długo by mówić.. ) także dla wygody waszej i naszej założyłyśmy fanpage na facebooku. Oczywiście, powiadomienia na blogach pozostaną (przynajmniej na razie) jednak tak jak mówimy: pomysł z fb jest chyba wygodniejszy i, że tak to ujmę, "bezpieczniejszy". :) A oto i link do niego: Road to California na Facebooku.

No, to tyle. Dziękujemy bardzo za uwagę i jeszcze raz bardzo dziękujemy! :D

7 komentarzy:

  1. Przychodzi Ciruela na bloga z nowym rozdziałem i co robi? Spam, bo przecież nie przeczytała rozdziału (dlatego piszę ten komentarz tu, a nie pod rozdziałem, żeby nie robić Wam fałszywej nadziei, że się kopsnęłam na przeczytanie w terminie... Przepraszam.). Nie wiem, czy jest sens ją tłumaczyć, ale postaram się. Wytłumaczenie jest jedno, nie wiem, czy wystarczająco dobre: poprawa z matmy.
    Ciruela znalazła w ten weekend tylko kilka sekund, żeby (na gorącą prośbę siostry) wstawić epilog i z wielkim bólem serca przeprosić za brak sensownego komentarza. Mając wielką nadzieję, że jej wybaczycie ten ostatni raz, pragnie Was zaprosić na we-are-lost-in-the-garden-of-eden.blogspot.com na ostatnią już cząstkę jej duszy, rozpisanej na nieco ponad stu wordowskich stronach :)
    Przepraszam raz jeszcze, zapraszam serdecznie i obiecuję powrót z komentarzem w przyszły weekend, jak już będę miała internet i wolne od matmy myśli ;)
    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadrobiłam! :) . Czemu?! ''10. Odbija mi, wybacz.
    Magda: Nigdy ci nie wybaczę!
    Michelle: Magda, pozwiemy ją?
    Magda: Jestem na TAK!'' Co ja takiego zrobiłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahaha.. No przecież nic.
      Po prostu mówimy, że ci nie wybaczymy, a co więcej pozwiemy :D

      Usuń
  3. Jej, dziewczyny jesteście świetne :D
    Przeczytałam w ciągu jednego dnia wszystkie rozdziały, tak się wciągnęłam! Macie takie zaje*isty sposób pisania :D Fajne poczucie humoru, opowiadanie wam lekko idzie, same w ogóle jesteście świetne ;D Oj co się będę rozgadywać, ten wpis mówi sam za siebie XD
    Macie pisać dalej i ani myślcie o usuwaniu bloga:D
    Czekam na następny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie dupny rozdział o Gunsach

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstremalny, obfity w emocje rozdział 51 o Gun N Roses. Czytaj jak masz mocne nerwy.

    OdpowiedzUsuń